Annak érdekében, hogy Önnek a legjobb élményt nyújtsuk "sütiket" használunk honlapunkon. Az oldal használatával Ön beleegyezik a "sütik" használatába.

Ahogyan optimalizálja egyéb költéseit - hisz biztosan nem tart egyszerre autót, repülő és hajót is mint közlekedési eszközt -, úgy optimalizálhatja irodagépei számát és az üzemeltetési költségeit is segítségünkkel.

Lehetséges, hogy az Ön irodájában is fölöslegesen állnak halomszámra az irodatechnikai gépek, csak nem tud róla? Tapasztalataink szerint a felhasználók többsége sajnos helytelenül használja irodagépeit, mely miatt komoly - de átgondolt tervezéssel elkerülhető - pluszkiadásai keletkeznek már havi szinten is, pedig a megoldás ott van az Ön orra előtt is.

Ne gondoljon itt rögtön milliós összegekre rúgó gépberuházásokra, ez az utolsó megoldások egyike szokott lenni. Sokkal inkább a meglévő géppark számbavételére, az egyes kezelők igényeinek összegyűjtésére és az iroda vagy irodaház fizikai lehetőségeinek összegyűjtésére. E háromfázisú felmérés alapján készült átcsoportosítási tervvel éves szinten már tíz-tizenöt gép esetén is akár több százezer forintnyi összeg takarítható meg sok esetben úgy, hogy egyetlen új készülék beszerzése sem történik meg.

Persze amennyiben Ön az optimalizálást új gép(ek) beszerzésével képzeli el, úgy arra sem mondunk nemet, de nézzük meg, hogy mi hozható ki a régi eszközök átrendezéséből! Egyszerűen hangzik, nem?