Annak érdekében, hogy Önnek a legjobb élményt nyújtsuk "sütiket" használunk honlapunkon. Az oldal használatával Ön beleegyezik a "sütik" használatába.
Share/Bookmark
  • SHARP hírek
  • 2013-04-05 00:00:00
  • http://www.marketinginfo.hu

A nagyszerű szórakozás kedvelőinek...

A Sharp 2013. április elején indítja el a Sharp Aquos LED - "Azoknak, akik nagyszerű szórakozásra vágynak" elnevezésű reklámkampányát.

Az "Azoknak, akik nagyszerű szórakozásra vágynak" elnevezésű kampány a Sharp nagyképernyős - azaz 60", 70", 80" és 90 colos képátlójú - TV-készülékeit népszerűsíti, és a vállalat tavaly elindított marketingkommunikációs tevékenységének a folytatása, a "Nagy érzelmek nagy képernyőn" stratégiába illeszkedve.

A kampány az elkövetkezendő két hónapban valósul meg, és elsősorban tematikus csatornákon fog futni (így: AXN, RTL3, Sport1 és Sport2). A kampány a Discovery csatornán is megjelenik. A kampány idejére a Sharp a Discovery Channel partnere lett, ezért az együttműködés keretein belül a 30 másodperces reklámszpotok mellett a Discovery csatornán speciális formátumokat is bemutatnak: szponzor bannerek, promóciós táblák és úgynevezett okos ötletek fognak megjelenni a csatorna kiválasztott programjait kísérve. A következő hónapokban a TV-ben futó ATL tevékenységet kiegészítik az interneten és az eladási pontokon (POS) zajló promóciós tevékenységek is.

Az "Azoknak, akik nagyszerű szórakozásra vágynak" kampány Magyarországon, Lengyelországban, Csehországban, Romániában, Litvániában és Szlovákiában fog futni. A TV szpotot az Essenzia ügynökség készítette, az eredeti formátumot pedig az amerikai McGarry Bowen ügynökség dolgozta ki. A magyarországi és más országokban történő médiavásárlásokat pedig az OMD médiaügynökség végzi.